czwartek, 9 października 2014

Kawiorowy Manicure, z Ciaté


Dziś, dziele się z wami moim eksperymentalnym Kawiorowym Manicure, z firmy Ciate.
Cały kit, czyli lakier+drobne kolorowe perełki, możecie nabyć w drogerii Sephora w cenie około 90zl, ale wiem ze można tez znaleźć taki zestaw w nieco mniejszej cenie na allegro, i nie koniecznie tej firmy. Ja dostałam go na urodziny, ale u nas kosztują one mniej więcej 20euro.
Buteleczki maja w sobie 13,5 ml, produktu.


Jeśli chodzi o aplikacje, wystarczy nałożyć jedna lub dwie warstwy lakieru, nie czekać na wyschniecie lakieru, od razu zasypać, pomalowanego paznokcia kolorowymi perełkami. Następnie bardzo delikatnie, opuszkiem palca przyciskamy perełki, żeby lepiej się wkleiły w lakier. 

Jeśli chodzi o moje zdanie, na temat tego wynalazku..

Opakowanie lakieru, jest po prostu cudowne. Jego mała kokarda glamour, skradła moje serce! 

Aplikacja produktu jest bardzo łatwa. Wystarczy zalakierować paznokcia i posypać go drobnymi perełkami.

Niestety jeśli chodzi o pozytywne punkty tego produktu, na tym zakończymy…

Cena produktu jest z kosmosu, jeśli chodzi o jego trwałość.. Płacimy 90zl, tutaj 20euro, za manicure 
który nie trzyma się nawet godziny, jeśli "uzywamy" swych rak.

Szczerze mówiąc troszeczkę się zawiodłam tym, na pierwsze oko superanckim wynalazkiem, a szkoda bo naprawdę fajnie to wygląda.


To co mogę wam poradzić jeśli naprawdę macie wielka ochotę zrobić sobie ten kawiorowy manicure, to zrobić go okazyjnie, siedzieć i bron Boże nic rękoma nie robić! Bo inaczej perełki zaczną z was spadać w bardzo szybkim tempie.

Albo jest tez inne wyjście!
Wykorzystać sam lakier do paznokci. Bo trzyma on się naprawdę dobrze, szybko schnie i nie odpryskuje.

Ale mysle ze kazdej z nas szkoda wydac 90zl/20euro za sam lakier do paznokci..
(kolor na zdjeciu: strawberry milkshake)



Nigdy więcej nie kupie tego, (ładnie mówiąc) nie zbyt sprawdzającego się produktu. Chociaż na stronie internetowej Sephory, widziałam inne kity manicurkowe z Ciate, na które bym się skusiła, jeśli znalazłabym je w jakiejś fajniej przecenie!

To by było chyba tyle jeśli chodzi o moje zdanie na temat Kawiorowego Manicure z Ciate


Ocena produktu:
Kawiorowy Manicure: 2/10
Sam lakier: 9/10

A wy ? Miałyście okazje użyć tego wynalazku ? Może inne firmy proponują bardziej trwały produkt ? A może macie jakieś magiczne rozwiązanie by perełki trzymały się lepiej ? Piszcie! :)

K.

4 komentarze:

  1. Ja tez mam nie bardzo dobre doswiadczenie z tymi lakierami. szczerze nie polecam !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyne, co mi się kojarzy z tymi lakierami, to straszna historia z mojego życia ;P Miałam wtedy okropny dzień i płakałam dosłownie przez wszystko. Czy miałam powód czy nie, ja po prostu płakałam. Akurat czytałam blogi i był wypust Ciate w formie kalendarzy adwentowych. Płakałam, że są drogie i nie mogę ich mieć ;P A swoją drogą, to piękny róż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roz jest mega sliczny ! Taki wlasnie Milkshakowa Truskawka !
      Ale co do perelek to jest jakas masakra :(

      NIE PLACZ, SMIECH TO ZDROWIE :)

      Usuń